Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy.
Jak správně zacílit náborovou kampaň, na koho působit a kde – to je alfa a omega employer brandingu. Jako odpověď nejlépe poslouží interní i externí průzkumy. Jinými slovy ptejte se vlastních zaměstnanců, ale vystupte i ze své bubliny a vyzpovídejte ty, které chcete do firmy získat, říká šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař v nové epizodě EB Talks. V podcastu z dílny CzechCrunche, ve kterém s Tomášem Hybešem rozebírá, jak koncepčně pracovat se zaměstnavatelskou značkou.
Další epizody
13.8.2024
•
24
min
Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme
6.8.2024
•
47
min
Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává
1.8.2024
•
42
min
ESG legislativně i prakticky
2.7.2024
•
34
min
60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.
Kdo jsme
EB Czech community
V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař
Praha, CZ
Zakladatel

Edita Ligasová
Praha, CZ
Spoluzakladatel

Silvie Suchnová
Praha, CZ
Koordinace

Martina Ševčíková
Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community