Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy.

Jak správně zacílit náborovou kampaň, na koho působit a kde – to je alfa a omega employer brandingu. Jako odpověď nejlépe poslouží interní i externí průzkumy. Jinými slovy ptejte se vlastních zaměstnanců, ale vystupte i ze své bubliny a vyzpovídejte ty, které chcete do firmy získat, říká šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař v nové epizodě EB Talks. V podcastu z dílny CzechCrunche, ve kterém s Tomášem Hybešem rozebírá, jak koncepčně pracovat se zaměstnavatelskou značkou.

Další epizody

13.8.2024
24
min

Plynařina je doménou hlavně mužů, proto na vyšším zastoupení žen usilovně pracujeme

6.8.2024
47
min

Na kariérních stránkách se Employer Branding neodehrává

1.8.2024
42
min

ESG legislativně i prakticky

2.7.2024
34
min

60 vývojářů jsme potřebovali nabrat do půl roku.

Kdo jsme

EB Czech community

V komunitě držíme klíčové hodnoty, které umožní otevřené sdílení a bezpečný prostor.

Michal Kosař

Michal Kosař

Praha, CZ
Zakladatel
Edita Ligasová

Edita Ligasová

Praha, CZ
Spoluzakladatel
Silvie Suchnová

Silvie Suchnová

Praha, CZ
Koordinace
Martina Ševčíková

Martina Ševčíková

Praha, CZ
Administrativa
Tým EB Czech community